enoutfit.blogg.se

Dagens outfit hittar ni här!

Kameraliv!

Kategori: Allmänt

En kamera utan minneskort är för mig skrämmande. Det finns inget arkiv det enda som finns kvar är en vit skärm med stora blå bokstäver, Minnet saknar bilder! Är det så det är i livet också. Kan man glömma bort saker man upplevt och minnen som man alltid vill bära med sig är de förevigt borta? Jag vill aldrig bli en människa utan minneskort. "Livet är inte dagarna som gått utan dagarna man minns" Mitt liv är fullt av minnesbilder på människor jag tycker om, saker jag upplevt och platser jag varit på. Mitt minneskort är långt ifrån fullt och jag vill fortsätta fylla det med minnesvärda bilder.
 
Outfit ♥ Blus - H&M, Jeans - BikBok, Accessoarer ♥ Väska- Ginatricot, Halsband - Glitter, Klocka - Ur&Penn, Ringar - StylebyTyra o Ginatricot.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    sv; Åh :} Taaack <3

    2012-09-24 | 17:22:30
    Bloggadress: http://sandrami.devote.se/
  • Sofia säger:

    Snygg väska, var har du köpt den? :)

    Svar: Tackar :) Den har varit med ett tag men den är köpt på Ginatricot :)
    enoutfit.blogg.se

    2012-09-26 | 15:21:00
    Bloggadress: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: